hemma

POSTADES: 2010-01-01 - 23:31:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej :)
så har jag kommit hem typ vid 3 idag. vi hade rätt kul igår
drack & skjöt raketer osv. men orkar inte skriva mer om kvällen just nu,
kom hem så hade mina släktingar redan kommit. min moster & hennes man & sen min kusin, hennes pojkvän
& doms barn. mamma & matti hade bjudi dom hit & äta med oss, så var
viktigt att jag också kom hem i tid :) jag åt med dom & hade kul,alla börja
dricka lite & dom basta och grejer, sen kom
älskling också hit :) vi har kolla film & druckit lite ;) eller jag dricker vin &
älskling har drucki några öl.. typ 2 öl :) nu sitter han & kollar på tv där satt
jag nyss med han & njöt av hans närhet, men skulle blogga snabbt ;) så
nu ska jag springa till han & pussa han ;) så vi hörs.. myskväll :) ♥

GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN ;)






Spara mina uppgifter?