imissu!

POSTADES: 2010-01-09 - 23:28:52 | Allmänt | 2 Kommentarer
började plötsligt sakna dig rikhard jätte mycket.
jag älskar dig sötnos! mest av allt. & vill ha dig hit
hoss mig nu. jag tänker på allt jag fått uppleva med
dig,jag tänker på allt det svåra vi haft & jag tänker
på hur lycklig du gjort mig & jag lovar & svär
att jag kommer alltid att älska dig! du kommer
inte få se en dag där jag inte skulle älska dig mer.
jag hoppas du alltid kommer att älska mig, & att
jag kommer vara den enda tjejen för dig! jag
kommer föralltid att vara din jennah & ingen kan
ändra på det! ingen kan ta den kärleken från dig
som jag ger dig varje dag,det är bara dig jag
lever för, bara för dig mitt hjärta slår för,bara för
dig jag brinner..♥  //din princessa!












Spara mina uppgifter?

Tusen tack=)

Publicerades den: 2010-01-10 | Klockan: 00:04:44

Tack! :D

Publicerades den: 2010-01-10 | Klockan: 00:20:28