mätt!aldrig mer äta

POSTADES: 2010-01-09 - 20:19:31 | Allmänt | 0 Kommentarer
huhu nej ska seriöst aldrig mer äta! så jäkla mätt är jag. mår helt dåligt
åt 2 st våfflor! men var tydligen för mycket för mig just nu.
hade räckt tydligen med en också! jag vet inte alls vad jag ska göra,
om jag ska hitta på något med någon eller bara chilla hemma.har iallafall fixat håret nu.
så jag är iallafall klar om jag drar nånstans ;p behövs inte göra så mycket innan jag är ready to go ;p
hade velat vara med sötingen! men han for & festa med hans vänner eftersom en janne ska
till lumpen på måndag & dom ska som ha "avskedsfest" heter det så? haha jag tror det gör.
jag kommer säkert ha en tråktråk kväll ikväll, ifall jag inte orkar fara nånstans,har lust men endå inte,
så vi får se hur jag gör :) kanske kolla film & chilla. imorgon måste jag ju endå vakna tidigt om jag ska fa &
se på kusinens matcher igen ;) men nu ska jag ut & röka en snabbis & ringa älskling samtidigt.






Spara mina uppgifter?