om jag har dålig självförtroende?!

POSTADES: 2010-01-12 - 08:55:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
folk undrar om jag har dålig självförtroende & ifall jag inte är riktigt nöjd med mig själv?
eftersom jag har beställt lincer, vill förstora brösten & träna kroppen snyggare..

det är ju väll så att fast man har bra självförtroende & är nöjd med sig själv
finns det väll alltid ändå nånting man vill ändra på sig själv. okej kanske man
aldrig är HELT nöjd med sig själv men jag är tillräckligt nöjd iallafall. finns ingenting
på mig som MÅSTE ändras,liksom nu har folk börja undra för att jag gått & beställt lincer
öhh okej? ögonfärg är en sak på oss alla som vi inte får välja själv, vi föds med någon
färg.. brun,blå, grön eller någon annan.. jag föddes med grönt, och har alltid önskat
att jag skulle ha blåa, redan då jag var en liten tjej som ville vara en princessa, då tänkte
jag alltid att jag kan inte va en princessa med gröna ögon måste få blåa. ögonfärg är inte
samma sak som t.ex hårfärg, eller jo man föds med någon färg i håret men det går &
färga bort som dom flesta gör, jag har inte blont hår på riktigt utan färgar till det. min egen
hårfärg är typ grå/brunt.. något sånt, en färg som jag inte skulle trivas i. ögonfärg är
inte samma sak som t.ex det hur mycket du väger. okej, jag tycker inte jag är precis fet,
tycker inte jag ska som banta så där.. men vill ändå träna min kropp snyggare & tappa
några kilo kanske, det är inte fel. alla vill ha hand om sina kroppar,  man kan vara skit snygg
& ha världens bästa självförtroende men sedan gå upp i vikt typ fast 20 kg efter det kanske
man som lite tappar självförtroenden & tycker inte man är så snygg nåmer. då måste man göra
nånting åt saken. lincer beställde jag ändå för att jag vill TESTA hur jag passar i blåa ögon,
förstora brösten vill jag göra för att jag bara vill & träna kroppen för att kroppen ska må
bra & se snyggare ut.. jag vill inte låta egoist men jag har fått höra så många gånger
att jag har snygg kropp med former & sådär. o får annars också mycket komplimanger
av pojkvännen & andra killar också så jag kan inte enns tänka mig & ha dålig självförtroende,
klart man kan känna sig ful,fulare FULAST en dag men en annan man känner sig snygg snyggare
SNYGGAST. så är det bara :) jag kan inte typ gå runt på stan utan smink längre när jag blivi
van & sminka o alltid använda smink. det är en sak som folk klagar på mig om, att jag
är lika söt & snygg med smink och utan, men jag tycker inte det själv, det är också en sak
som man bara måste inse & sedan kanske man fattar det själv också. .






Spara mina uppgifter?