sallad

POSTADES: 2010-01-12 - 11:18:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
så åt jag endast sallad ändå :) orkade inte börja laga nå mat.
tomat,gurka,sallad & fetaost :) så gott! nu har man gjort bort
det också.. behöver inte tänka på ätandet nåmer ;) nu tror
jag jag ska ta en liten tupplur (; vaknade för tidigt & nu är
jag trött igen. haha:) efter tuppluren måste jag fixa löshåret
för idag ska jag ändå ut & massa. & som sagt gillar jag inte
gå utan löshår, såklart skulle jag istället va utan löshår men
mitt hår är så kort så det är inte alls snyggt :) & jag älskar
långt hår
hoppas mitt eget hår växer så jag inte behöver
använda lörshår nåmer. nu sova ett tag iallafall ;) ska stoppa
väckarklocka klockan 12.15 så jag inte sover längre än en
timma! jennah ska sova sött nu (; pusuja // jennah


idag ska jag dra & leta efter en snygg navel piercing.
min playboy gick ju sönder & jag vill ha en nu.. :)
gjorde själv en igår.. den är rätt snygg, ska lägga bild på
den senare idag. ((; nu sova en timme. hörs sen.






Spara mina uppgifter?