TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK

POSTADES: 2010-01-07 - 20:47:36 | Allmänt | 0 Kommentarer

Namn: Jenna Maaria

Kallas för: honey,sötis,jennah,nänna osv.

Stjärntecken: tvilling

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar:har i tungan,haft i näsan,haft i överläppen,haft i underlappen, har i naveln & öronen

Tatueringar: har inte, men tänker ta här när som helst

Längd: 150 + nånting.

Skostorlek: beror på lite. mina klackskor som jag nyligen köpte, är 40 men fanns inte annan storlek o var tvungen & köpa dom. men dom är helt bra faktiskt :) lite stora kanske

Hårfärg: Bloondin

Fräknar: faktiskt inte

Motto: "allt går om man vill" ;)

Kär? jag är kär! om det aldrig hade "tagit slut" mellan oss sådär, så hade vi snart vart 3 år tillsammans :)

Önskar du att du bodde någon annanstans?
jappp! jag önskar jag kunde bo nånstan där det är skit varmt helatiden. man fick sola & en massa varje dag. ååååh så skönt

Tycker du att du är attraktiv? nej det är jag inte.. fråga nån annan kanske

Dricker du? jodå. för ofta faktiskt :/

Röker du?
jappp! fast jag vill sluta

Vilket schampo använder du? tresemme nu. sen min silvershampo nu när jag köpt nytt

Vilken parfym använder du? just nu: olika

Vad är du rädd för? DÖÖÖDEN :(

Gillar du att tvätta? nå går det.. inte jobbigt iallafall

Gillar du berg- och dalbanor? haha ;> inte nåmer.. har blivi fegis ;)

 

Senaste…

Filmen du hyrde? jag hyr aldrig filmer.

Filmen du köpte? omg! jag minns inte enns

Låten du hörde: samira-when i look into your eyes

Låten du laddade ner? jag lyssnar på spotify eller youtube så,

Personen du ringde? har inte ringt någon idag. så det var då igår, o minns inte vem

Personen som ringde dig
? mamma

TV-program du såg? kolla på hockey just

Person du tänkte på? min lillebror :( saknar han jätte mycket! :( sett sist på julafton.. men nånting med pappa & dom är konstigt, när dom inte hört av sig på SKIIIIIIIT LÄNGE så..


Favorit…

Låt: jag har ingen favorit sådär. men lyssnar på en massa låtar så kan inte säga vilken är då min favorit

Sak att göra: pussas&kramas;) mysa ♥ festa,lyssna musik,umgås,dansa,cruisa,sjunga osv :)

Sport: hockey är bäst när man kollar. :)

Dryck: nu blev det svårt. är sugen på öl just nu så säger jag då ÖL :)

Kläder: jeansleggings, min skinnjacka & mina nya snygga vita klackskor osvosv

Film: fortfarande titanic. jag bara älskar den så mycket ♥

Bil: mersu eller bmw. hyundai coupe

Serie: hm.vet inte

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? aa

Gråtit över en flicka? nå jo nog har jag det.

Ljugit för någon? jag ljuger inte!!

Varit i slagsmål? yeess

Blivit arresterad? haha när jag var mindre så jaa!

Träffat någon från internet IRL? nääe

 

Antal…

Gånger du varit kär?
hhaha "kär" har man väll varit typ 100 gånger. sådär att man gillat någon kille jätte mycket när man var mindre..men jag har ärligt talat bara varit kär 2 gånger. men så här kär som jag nu är har jag aldrig varit förut♥ jag skulle inte enns kunna tänka mig ett liv utan dig nåmer! jag älskar dig♥

Gånger ditt hjärta brustit? hm vad ska jag säga? typ aldrig.. eller jo varje gång jag & älskling har bråka

Hjärtan brustet på grund av dig? jao

Tjejer du kysst? jag kysser bara min sötis:)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? nå min älskling & sen några till. inte många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha jag vet inte.. typ aldrig :D haha

 

Senaste…

Boken du läste? läste en av twiligt boken, men har inte läst den till slut. hatar att läsa böcker :/

Personen du fick e-mail av? vet faktiskt inte, måste kolla :) det var från en här i blogg.se, som jag ska köpa en snygg klänning från (:

Personen du fick brev av? tradera

Personen du fick sms av? älskling

Gången hela din familj åt middag tillsammans? jag minns inte! ;o det måste vart jätte länge sen. om man tänker att mamma & pappa gjort det tillsammans? om inte så, helt nyss med pappa, johanna & jonatan :)

Saken du köpte? cigg.

Vad har du gjort idag?
nå jag har vaknat hoss jenni & pasi. sen vart på sjukhus jenni var & visa hennes hand/finger som hon brutit eller något. sen kommit hem, och for nästan direkt hem till pappa & dom, kom just tillbaks hem..

Brukar du svära mycket? jag svär faktiskt mycket. som nån fjortis :D haha

När stiger du upp på morgonen? olika.

Vad har du på dig? min söta pyjamas ;p

Vad ska du göra ikväll? bara sitta & chilla. sova sen :)

Vad är du allergisk mot? hund är det enda jag vet iallafall

Var har du ont? i lungnorna. :/

Använder du hårspray? inte ofta..

Kan du stå på händer? har faktiskt inte testa på skit länge. tror inte jag kan nåmer ;o :D

Håkan Hellström eller The Ark? ååånej! gillar ingen av dom :/

Salt eller socker? socker är sött ;) så socker.

Gillar du ketchup? faktiskt inte. använder typ aldrig ketchup men sen jag gör det ibland så kan det va jätte gott:)

Är du glad nu? glad över att jag snacka med pappa idag då tidigare jag började göra den här frågegrejen, hann inte göra till slut när jag for hem till dom :) är glad eftersom jag lekt med lillebrorsan idag hela dagen lång :) men saknar min sötis rätt mycket.. 2 dagar utan att jag sett han så ;( ♥

Var du glad igår? minns inte. var på cphumör på kvällen iaf ;p skuma med jenni & pasi typ hela kvällen.

Vad dansar du till? jag dansar endast när jag & super typ ;) så blir mest o dansa på krogen så..

Stockholm är… ? har inte vart dit så mycket. o mest när jag vart mindre så minns inte så mycket. men det jag vart dit så gillar iallafall :)

Göteborg är… ? nja nå helt okej..

Kan du sjunga? det tycker jag inte, men det flesta säger att jag är bra på det :)

Spaghetti eller makaroner? hm. beror på :) kanske hellre spaghetti

Land du vill besöka? det är så många.. vill hinna besöka så mycket som helst under mitt liv :)resa så mycket som möjligt.







Spara mina uppgifter?