usch har typ inte sovit på hela natten

POSTADES: 2010-01-15 - 06:09:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
det är så jävla varmt så det är/har varit sjukt svårt för mig att sova.
som alltid om det är för varmt då kan jag inte sova :/ det är jobbigt.
men har annars också svårt att andas & grejer när det är varmt eller
så. var glada ni som inte har astma/allergier. jag skulle va så glad
om jag slapp dom.just nu gör jag ingenting alls försöker skriva av mig
något fast det är lite svårt det också efter typ 1 timmars sovande inatt.
helt tom i huvvet. har som ingenting & säga. men jag tycker nog det är
onödigt att försöka sova nåmer, har försökt i typ 5 timmar utan resultat.
så nu får det räcka! ska inte enns försöka sova nåmer,kommer ändå inte
kunna sova. just nu kollar jag lite på fashionclub.se finns snygga kläder där.
om ni inte vet så gå & kolla ;) hoppas jag får mina kläder jag beställt idag.
har redan suttit & väntat ett par dagar.orkar inte nåmer :) denna gång hittade
jag inget snyggt nästan från fashionclub. så kollar på
http://www.stylebystars.com
just nu där finns det en massa snyggt. ska fortsätta kolla nu :) lägger bild på allt
jag beställer sen :) pusspuss hejdå / jen
nah









Spara mina uppgifter?