All the crazy shit I did tonight

POSTADES: 2010-07-18 - 02:08:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
har varit en riktigt rolig kväll med nära & kära ikvälll
suttit & umgåts, ätit god mat & druckit lite smått..
;)
förutom då jag såklart, jag drack ingenting & åt endast
sallad..men det räckte för mig! ;) jag är faktiskt stolt kan
jag säga!
en bra början, om man säger så..
ikväll ska det nog inte hända nånting speccielt nåmer,
ska nog börja sova snart så man är pigg imorgon & orkar
dra å träna med hunden å allt möjligt, ta morgonpromenad
& sen träffa moster & dom ännu innan dom åker tillbaks till
storå på måndag morgon..
:( tråkigt när man ses så sällan
& sen dom är här så går tiden så
fort . . :( men riktigt bra kväll
hade vi iallafall, snackade om allt möjligt & var riktigt trevligt fast
jag var den enda som inte drack nånting, av alla
"vuxna" såklart..;)
men man kan ha kul utan alkohol också, ;) håller ni med mig?
kalajoki så blire fan all in;) om jag ska vara nykter ännu en månad
till så ska det fan i mig bli
all in..;) usch vad trött jag känner mig,
måste nog hoppa i sängen snart! men tänkte kolla film först, & det
ska jag göra nu faktiskt så jag hinner kolla ett tag innan jag somnar..
;)
GOOD NIGHT EVERYONE! sweet dreams..

jag & mamma
visst har jag en vacker mamma? ALWAYSLOVEU






Spara mina uppgifter?