en fredag

POSTADES: 2010-07-30 - 11:03:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
vi tänkte åka till stockholm & grejer idag, men det ska vi ändå inte göra..egentligen så har jag inte enns velat åka dit,bara skulle få annat & tänka på å göra så skulle det vara bra, men ändå så har jag ingen lust att åka även fast jag skulle träffa mina släktingar & annat men. liksom nog far jag istället dit än är hemma o sådär,men ähh jag vet inte! jag är svår, som jag alltid är! kan inte bestämma nånting, hatar det på mig själv men annars så gillar jag mig själv rätt mycket;) *HAHA* hur som helst så har jag vaknat för typ en halvtimma sen & känner mig sjukt sliten & vill duscha men är ensam hoss mamma å dom, å vågar inte gå till källaren där vi har duschen! fifan jag börjar alltid inbilla en massa så jag blir rädd, sen börjar jag "se" helt konstiga saker,att nån skulle gå förbi mig i källaren å shit! så jag ska vänta att mamma & dom kommer hem så jag vågar gå duscha, ids inte tvätta håret i tvättställ heller,engång gjorde jag det, o hörde ingenting å såg ingenting så hör jag helt plötsligt någon säga "hej", fifan jag hoppade upp & skrek, sen såg jag min morbror som stod där & började skratta åt mig, haha men det var ingenting kul då! för då var jag också ensam här.. fick nästan hjärtattack! ;) jag har alltid varit lite så att jag är så bra på inbilla saker, så jag blir bara rädd! men konstigt nog att jag aldrig gör det hemma hoss mig, om jag är ensam..?!
men det är säkert att jag inte vill eftersom jag vet att jag är ensam helanatten fast & då kan man inte sova eller nått. men nu ska jag äta iallafall, lite smått hungrig! ;) får se vad man hittar på idag. hoppas någon roligt iallafall!
pusspuss sötisarr ;)






Spara mina uppgifter?