en lördag

POSTADES: 2010-07-31 - 12:29:09 | Allmänt | 0 Kommentarer

hejhej. Igår var det riktigt mysigt,;) vi satt på vår gård & grilla å drack lite. Det var jätte mysigt seriöst.vi lyssna på mjusik & snacka skit, det var jag, min kusin jonna sen hons pojkvän markus så var mamma & matti också här men bara mamma satt ute med oss, så kom det en till också men ids inte nämna hans namn,någon kan bli sur osvosvosov! iallafall så hade vi kul, det var helt beckmörkt å så himla mysigt;) idag ska jag nog inte göra mycket,bara chilla skulle jag tro! kanske i kväll så gör man något kul men nu ska jag chilla bort bakisen..;) haha

 

 


I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Ooooh








Spara mina uppgifter?