Godmorgon!

POSTADES: 2010-07-28 - 09:25:12 | Allmänt | 0 Kommentarer
klockan är 9 å jag har vaknat halv 8 typ. omöjligt! nej men har redan varit & hämtat syrrans hund hit & handlat med mamma, nu håller vi på lagar frukost, eller mamma gör det. jag tänkte skriva nu en morgoninlägg, minns inte när jag sist skulle gjort det.. hmm? snart kaffe goda mackor, ägg bacon osv! inte alls nyttigt men GOTT är det iallafall! idag kommer jag säkert inte hinna fara & hälsa på hem till pappa o dom, så det får bli imorgon.jag vet ju inte alls hur länge det tar hoss Merja & Pekka. Efter frukosten ska jag duscha iallafall & sedan kolla vad jag ska ha på mig & sen sminka mig litegrann. ids inte sminka så mycket, har aldrig riktigt haft smink när jag vart hoss dom & hälsat på osv, det är bara pinsamt o komma med massor med smink, jag vet inte varför? eller "massor" & massor,men ni vet vad jag menar iallafall..förresten så ska jag inte hämta ut mina paket idag :( mina pengar har inte kommit.jag som ville hämta ut jeansdressen iallafall,den är så snygg!  o skulle tagit på mig den idag..håret hinner jag hämta ut/beställa senare fast igen, eftersom är ändå inte blond nu å vet inte när jag kommer att färga heller så,inge bråttåm med håret egentligen! men nu är mamma klar med frukosten,så för å inte vara elak så ska jag sluta blogga nu för den här gången & äta samtidigt med henne. så jag hör av mig när jag hinner! puss

nyast bild på mig..






Spara mina uppgifter?