I HATE PEOPLE LIKE YOU!

POSTADES: 2010-07-27 - 17:18:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
ja, jag förstår att alla människor i världen inte gillar djur, hundar,katter,.. vad som helst!
men man måste vara lite idiot när man vet att nån mår jätte dåligt över att ens hund dog,
så vem kan vara så elak att man ids säga "hur orkar du gråta över en hund varje dag & skriva
helatiden hur mycket du saknar osvosv"
FYFAN säger jag bara! man kan inte enns vara så taskig
jag skulle hålla
käften , skulle aldrig kunna vara så elak! om man mår dåligt får man nog skriva
vad man vill på sin facebook/blogg var som helst, om nån stör sig så mycket på det så behöver man
väll inte läsa då?!?!?!! jag mår
iallafall mycket bättre när jag får skriva om min hund, skriva om dom
fina dagar jag hade med henne, än bara tänka på henne.
har inga ord, du är störd!!!!!






Spara mina uppgifter?