SÅ NÖJD ;)

POSTADES: 2010-07-16 - 02:02:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
GODNATT BLOGGEN! ;)
snart alltså..ska fort bara komma med en inlägg.
jag är så glad över att jag är så snyggt brun & everything;)*najjs*
jag har beställt lite nya bantningspiller idag, OCH nu måste jag säga
att jag längre inte är nöjd med min kropp! har gått upp i vikt jätte
mycket, tro det eller ej! alla säger "nej du har ju inte de.." osv.
men vafan ska man ljuga för en å hålla på när en vet det själv!
jag har börjat träna & promenera varje dag, ska börja gymma
också! vill gå ner i vikt så mycket så jag väger 45-50 igen!
måste isåfall tappa bort 5-15 kilo! men nu ska jag sova &
på morgonen dra & promenera/jogga direkt jag vaknat!
var ruggi skönt att jogga idag också, jogga i 30minuter!
devarskönt;)! tinga gillade också att jogga! men nu
sova, sov gott & dröm sött alla söta ;)


" nobody said it was gonna be easy
they just promise it'd be worth it "







Spara mina uppgifter?