trött & glad

POSTADES: 2010-07-09 - 07:24:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej min kära blogg..;)
jag mår bra! jag ska iväg & jobba om
lite mer än 2 timmar,ska stå & vänta på
bussen 20 över 9. då ska jag åka till kemi
med syrran & tinga..jobba en hel dag & hjälpa
syrran :) hon skulle annars jobba ensam nu å hon
har helt
jättejätte mycket att göra. tyckte nästan
synd när jag vart dit igår en sväng med mamma,
när jag såg
allt hon ska göra IDAAAAAG! but
i will help her..;) nåjo! just nu sitter jag å
håller på fixar mig iallafall, sminkar & snart ska
jag platta mitt hår.. ska vara
SNYGG idag ;) haha
mman vet ju aldrig vilken snygging det kommer å
handlar mat åt sin hund,eller kanske om dom ser mig
så "fejkar" dom att dom har nån hund bara för att komma
in & se mig..
;) haha nej men jag skojja ju! blir & jobba
imån också, idag från 10.00-18.00.
huh kommer jag orka?
tänkte att jag inte kommer upp från sängen när jag vet vad
dagen har å komma med..
jobb som jag inte blivit van på.
så tänkte att jag kommer att ha lite svårt att vakna.. men
icke sa nicke ;)
jag är glad men trött, men känns att jag börjar piggna till lite..
fikade ju med min världens bästa
mamma innan hon for på jobbet.
men nu ska jag fortsätta fixa mig, blir inte bra om jag sitter & bloggar
samtidigt, kan ju inte koncentrera mig på det jag gör..
;) inlägget blir
dålig & sminkningen ju också såklart! ser snart hemsk ut & kan inte
dra & jobba...
;) haha nejmen, wish me luck i will do my best ;)








Spara mina uppgifter?