zumba & jogga!

POSTADES: 2010-07-16 - 23:14:21 | Allmänt | 2 Kommentarer
hej bloggen;)
idag har min dag bestått av bara promenera,jogga & zumba..;)
jag & syrran ville testa på lite innan jag får min egen zumba så vi
kollade på youtube & dansade med..;) det var häääftigt!seriöst..
helt galet kul! vi dansade typ i entimme kanske, & efter det for på
en till kvällspromenad. haha! konstigt nog men jag är inte alls slut
eller något, skulle fast orka fara & jogga ännu..;) jag bastade just
& det var så skönt så, men nu håller jag på dö! det är så varmt,
oskönt varmt för det var tillräckligt/för varmt i bastun redanså.
nu ska jag BARA ta det lungt,kolla film & chilla framför datan som
jag knappt gjort idag. hör kanske av mig ännu idag, annars så
imorgon. / duktiga jennah;)

sådär smal vill jag vara igen.






Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

du var ju inte smal där?

Publicerades den: 2010-07-16 | Klockan: 23:42:44
Anonym ❤

varför du inte accpeterar kommentarer? ja skrev ju bara sanning, det där är ju inte smal?

Publicerades den: 2010-07-17 | Klockan: 16:19:16