hej bloggen ;)

POSTADES: 2010-06-22 - 23:39:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej! jag har inte hunnit skriva, haft 1000 saker att
fixa innan jag åker. . vi fick äntligen en husbil..
;)
jag ringde & dom hade husbilar & hyra, så fråga
jag så hade dom en helt okej! ingen alltså
världens
snyggaste men, den funkar bra iallafall;) jag är sjukt
irriterad, mina pengar har fortfarande inte kommit..
:(
och om dom inte hinner komma innan jag åker, så ska
jag
sura helatiden på alla där..! kommer vara tvungen
att leva fattigt..
:( husbilen kostar redan 5000/4 dagar.
o jag måste ha råd för annat också anyway..betalar ju
inte ensam husbilen men endå..typ  nästan 2000 kr får
alla betala..när man räknar med diesel osv. jag har
förresten fixat mina naglar, igår & idag, dom är
SNYGGA!
har själv målat & så finns det massa diamanter o sånt på dom..;)
verkligen snyggt! får ta å fixa dom i kalajoki igen, dom är inte
lika snygga nåmer..
:( nej nu är jag trött, har en massa & göra
imorgon också.. hämta husbilen & packa ihop å sen packa bilen!
o en massa.. så jag
försöker att höra av mig imorgon. pussss;)







Spara mina uppgifter?