KALAJOKI (;

POSTADES: 2010-06-21 - 09:42:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
3 dagar så åker vi..helt underbart ;)
nu stressar jag bara för är rädd att jag inte
hinner få mina
pengar innan jag åker..:(
dom måste ju hinna komma, dom skulle
egentligen ha kommit redan nästa vecka..
men icke sa nicke! det här suger fan rejält
tänk om min resa skiter bara pg.a pengar..
?
jag börjar bli så sur på det här..
! åååååhhhh
och under tider jag snacka med Jenni fick jag
samtal från något nummer jag inte känner igen..
försökte ringa tillbaks så fick inget svar...
:(
jag ska snart låta bli att ens planera resan,
ska inte åka alls..! blir bäst så, behöver inte
stressa mig till döds!
+ att jag vill nu direkt
tatuera mig,
+ att jag vill nu direkt färga håret
blånt,
+ att jag vill nu direkt beställa en massa
nytt till mitt hem & till mig själv.. innan kalajoki
måste det shoppas litegrann, kläder & sådär..
;)
lösögonfransar ett måste, ny bikini ett annat
måste, fast jag köpt bikini nyss som jag aldrig hunnit
använda!
;) sen finns det andra "småsaker" som
behöver köpas.. som
smycken,kläder typ shorts,
minikjol kanske, å linnen & grejer.. men nu fick jag
samtal igen..måste kila nu, så jag hinner få mina pengar









Spara mina uppgifter?