HELLO

POSTADES: 2010-03-25 - 22:26:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
skulle uppdatera nu snabbt innan jag lägger mig,
det blir snart iallafall är så trött & känner mig bara mer
trött efter jag drack 1 cider :p haha! inte att jag skulle
vara full men :) idag har det inte hänt typ någonting alls,
varit en rätt tråkig dag.
nu sitter jag hemma & chillar,
har hela dagen bara suttit & funderar hurdan tattoo
jag nu ska ta, men nu är det bestämt :) den kommer bli
så jeffla snygg! ingen kommer ha en likadan, snygg är den iallafall.
imorgon ska jag kanske festa, fast jag inte ännu är alls säker om jag ska
eller inte. det ser vi imån ;) menmen.. en kulig sak ska jag iallafall göra
imån ;) hoppas det blir av... men nu ska jag sluta skriva.
hörs imån typ.. ännu bild på tatueringen jag sa ta. bara
att det jag hittat på själv finns ju såklart inte på bilden,
kommer inte säga heller vad det är förran jag har det ;)
pusspuss ♥






Spara mina uppgifter?