ALL eyes on me today ;)

POSTADES: 2010-05-26 - 02:08:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
nej nu måste jag faktiskt försöka sova ändå
annars är jag bara dryg & sur helatiden & det får
man ju icke vara på sin egen födelsedag..!
jag vill färga håret.. tillbaks till BLONT! men
får se när jag gör det,vågar inte ännu för mitt
hår blir skit fult annars.jag har beställt lite
nya kläder idag också.eller en jätte jätte söt
hellokitty mjukisdress,den var bara allderles
för söt.. ;) lägger bild på det snart..! jag gillade
det fett mycket..! får se om jag kommer få nå
fina presenter imån, skorna som mamma beställde
kommer senare, får inte dom imorgon..men kanske
jag får annat..? :) vem vet? jag bestämde mig idag
för att börja promma & jogga varje dag,+ börja
annars också träna MYCKET! ;))

jackan var jag tvungen att beställa i vitt eftersom fanns inte storlek 34-36 i rosa..









Spara mina uppgifter?