alltid mardrömmar då jag är hemma :(

POSTADES: 2010-05-29 - 16:06:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
så nu har jag vaknat för ett tag sen.drömde helt hemska mardrömmar igen :(
det här suger verkligen! vågar ju inte bo ensam snart..! en söt kille sa ju igår
att "man vill ju snart flytta dit";) hihi aaww! då skulle jag ju inte behöva bo
ensam
! å inte heller vara rädd på nätterna om jag drömmer nå  hemskt..!
får skulle ha en snygging bredvid mig som håller om mig & inte låter mig vara
rädd..;) *romantiskt* hihih! mamma å dom är i luleå nu & undrar verkligen
varför dom inte ringt mig på morgonen & frågat om jag följer med..? hmm..
hungrig är jag som fan iallafall, kom ju hem så sent igår så jag inte hann handla
mat hit, o så har jag inget mat här.. har ju vart här sist för över en månad sen!?
typ något sånt,är ruggi sugen på nå gott mat! men nu vill jag inte vara lat & bara
sitta här & dega.så jag ska ut med hunden å ta typ en timmes promenad!efter det
kan jag med gott samvete äta fast en skrovmål;) men nu ut & jogga lite med hunden
senare får man se vad jag ska göra..!

Så länge jag lever, så länge jag finns kvar på denna jord
Så länge mitt hjärta slår vill jag leva, leva för dig


sommar -07?-08?






Spara mina uppgifter?