back home ;))

POSTADES: 2010-05-20 - 21:57:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
var ute & snacka & umgåste nu är jag tillbaks hem..;) han mötte mig på
mammas gård, & så skulle jag till affären & ta ut pengar till syrran som
behövde när hon ska åka buss till jobbet imorgon så..sen stod vid affären
typ i en timme, & snackade & sådär. var riktigt kul & se honom på
länge!
han mobbade mig för jag var lite packad..men tro mig när jag säger bara lite! :D;)
men nu så dricker jag det sista av mina 2 cider..efter det ska jag nog bara sitta
& snacka på msn & sådär, har lite boooooring! blev frågar till kiviranzta men
fick inte skjuts dit & orkade inte gå nåmer, efter jag cyklat & gått som jätte mycket
idag!..så ides jag inte heller fråga om mami kunde ta hand om lillen igen, så jag stannar
hemma istället..! imorgon blire säkerligen hem till mig till kivirantza skulle jag tro..?
anledning till att jag "dricker" idag är typ att först hade jag värsta bra
feeeeling
när finland's spel var idag...men sen
tappade jag lusten när dom gick & förlora,
så nu dricker jag rättare sagt för jag är lite
sur! men.. inge mer om det dom åkte hem,
å det kan inte jag göra nånting åt nåmer..!
:( nu snackar jag iallafall med han på msn..
så nu ska jag inte slösa bort min tid på skriva blogg nåmer, skriver typ senare..
;)

jag idag efter solandet.. lite brunare iaf?..;)






Spara mina uppgifter?