BRA DAG TILL SLUT IALLAFALL :)

POSTADES: 2010-05-14 - 19:46:49 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hejhej!;)
var ju rätt sur tidigare,förlåt för det..
är inte sur nåmer, efter en solig & varm dag
med några öl & grillat god mat :) & lite nära & kära.
jo heldre hade jag varit & firat riittas möhippa, men..
som sagt sket allt sig.. fick ingen som kunde tagit
hand om min sötinöti Tinga. ;/ och så hade jag inte
haft pengar heller.. så hade inte varit alls kul att
fira utan pengar. men nu dricker jag öl & väntar på att
Finland's match ska börja;) så gott med öl på en varm dag som denna!;)








Spara mina uppgifter?

Näeh, jag minns inte dina inloggningsuppgifter :P haha

Men innan, så vill jag visa en design som jag jobbar med just nu... tänkte om du vill ha den i stället...

http://jennielenita.blogg.se/designar/



Kram kram

Publicerades den: 2010-05-14 | Klockan: 22:27:24