cruis ikväll eller... ?

POSTADES: 2010-05-27 - 20:44:39 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har jag blivit frågad överallt igen.;) ska jag ha mysig hemmakväll
eller ska jag fara ut & cruisa..? hmm . . vet inte ännu iallafall! har fortfarande
lite bakis.. & var ju ute å drack & cruisa igår också så. skulle faktiskt passa
perfekt med en chillkväll hemma bara..känner mig så orkeslös & trött på
nått sätt. tog väl lite för mycket igår kanske..?;) idag så har jag iallafall
vart ut & ätit med familjen igen åt en skrovmål men efter det for vi till
Laivajärvi & träna hundarna & jag jogga där en ganska lång sträcka.
var faktiskt riktigt kul att röra på sig lite..borde bara börja träna mer!
jag har t.om kört bil idag..;) mammas snygga BMW=break my window;)
har inte kört bil på skit länge,så nu körde jag mammas bil i laivajärvi där
det inte finns andra bilar eller så, var riktigt najjs att köra på länge.. &
det gick tillomed jättebra!;) ska ju ändå tillbaks till bilskolan, o hoppas
det går bättre med teorin den här gången, sist gick det ju inte så bra som
det hade kunnat gå..körde ju skit bra alltid så sa bilskola lärarna också men
var bara teorin som gick sämre..menmen, mamma sa just att vi ska till
laivajärvi oftare nu så jag får köra bil dära :) men nu ska jag hoppa i duschen
iallafall om jag kanske ska ut & cruisa ännu ikväll så.. ;) pusspuss






Spara mina uppgifter?