DAY OF HANGOVER

POSTADES: 2010-05-27 - 13:26:10 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ SWEETHEARTS
nåjo så har man bakis offcourse! hu0h..
men jag hade iallafall skit kul igår.. eller VI!
janne vad tycks om den fina busken vi kom
med på din gård eller så cirkusskylten?;) haha
säger jag bara..! lite barnsligt kanske det var men
man får väl vara lite dum på fyllan va? då gör man
väl alltid lite idiotiska grejer..! iallafall jag kan vara
riktigt riktigt cp på partykvällar..som jag brukar vara
ibland att jag hoppar på folk fast jag är "liten" men
tror på fyllan att jag är så jävla stor liksom..hoppar
på folk jag aldrig träffat förut + att det oftast alltid
är män & gamla män som är så äckliga & glor på
en eller vissa kan vara så att dom tillomed kommer
helt nära en & håller på är snuskiga..som då engång
fick mina kompisar från haparanda, juho & thyyners
hålla mig borta ordentligt när jag bara hoppade på
en snusk som helatiden glotta på mig & följde mig
överallt typ..! såsur jag blir på såna äcklisarna!
iallafall såvar vi på jetset igår, dom bjöd såklart
på drinkar till mig som fyllde 19 igår..;) härligt va?
behövda inte slösa en enda krona igår på krogen!;)
sen så har vi cruisat runt överallt & satt hemma hoss
pappa & johanna ett tag, jag,mikko,jenni,pasi & janne!
aa men iallafall, jag har kommit hem först vid 5 tiden.
eller hit hem till mamma alltså, för min hund var ju här
& mamma for & jobba efter jag kom hit så var ju tvungen
att ta hand om den..! nyss så var jag iallafall & rökte med
jape & nu sitter på facebook & bloggar förfullt ;) hihi
ska nog snart springa & sola solarium fast det är helt
fint väder ute också, men blåser kallt som alltid jag har
lust att sola.. :( lite tråkigt ju! men nu ska jag springa
& sola, tur så det inte ligger långt ifrån mamma,skulle
inte orka springa långt med bakis;) efter jag solat
ska jag & köpa dricka & sådär.. men vi hörs senare!

i miss my blond hair...:(







Spara mina uppgifter?