dritycop & the sexycriminal ;)

POSTADES: 2010-05-17 - 12:25:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
haha vad tror ni jag menar med rubriken?;) haha nej det är inget som ni behöver veta. .
inte en porrfilm även om det där namnet skulle passa perfekt till en porrfilm
;)
om det skulle finnas typ en tävling "hitta på ett namn till en porrfilm" skulle jag lätt
vinna, när jag skulle rösta "dirtycop & the sexycriminal"
;) haha sjukt? vad fan skriver
jag om liksom?! jag kom på på morgonen när jag vaknade att jag har börjat se mycket
mardrömmar igen. . förra natten drömde jag att jag klättrade till shoppingcentrum's tak
& alla mina kompisar, nära & kära stod där nedanför & undrade vad jag egentligen höll på
med.. jag var inte mig själv i drömmen, jag vart typ "hög" eller nånting. . jag kände så
mycket smärta i drömmen, saknade någonting men ändå så var jag fridfull & lycklig
och hade ett litetleende på läpparna helatiden. . jag ville inte leva, jag var inte rädd för döden,
jag blundade& kände den sköna vinden & bara hoppade ner från taket. . vägen ner var LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG
& tog 100 år, det var något vackert i drömmen, sen till slut var jag framme, jag var död
men nånstans grät jag när jag såg honom ligga på mig & gråta av hans hela hjärta. . han
ville så mycket ha mig tillbaka, men jag var död! jag skulle inte på något sätt mera kunna
komma tillbaka. . jag kunde låta mig komma bort när jag var lycklig av att veta att han
ändå älskade mig, han visade det bara för sent. . drömmen var liksom vacker fast
ändå en mardröm..o nu inatt drömde jag att jag blev mördad av min egen pappa &
hans kompisar. det var hemskt! sen var min mamma, min morbror & alla med på det. .
alla sa att det är bäst så för oss alla .. ? ingen hjälpte mig, alla ville döda mig! usch :(
dom plågade mig på massa olika sätt tills jag dog. . det var ett stort rum det var helt
mörkt där inne, inte det minstasste lilla ljus nånstans, jag var tvungen att välja
"vi dödar dig eller så låter du oss ta din morbror in till rummet & du får komma å se på när han dör"
jag lät ju såklart inte dom döda min morbror, ( han som påriktigt har dött). . så dom körde mig
med en chevy van nånstans, jag minns att pappa körde den jag satt i baksätet med mamma & morbror
och dom andra, jag grät hela vägen, och tänkte hur jag kunde fly? fanns inte en chans..jag grät till pappa
att han är snäll & låter mig leva, men han bara säger att jag är inte din pappa & sluta vi har bestämt oss!
usch, jag vill aldrig mer drömma så äckliga mardrömmar.. :( hyjja.. nu ska jag försöka somna,
hoppas utan mardrömmar iallafall.






Spara mina uppgifter?