FICK EN FRÅGA IGÅR

POSTADES: 2010-05-28 - 18:21:34 | Allmänt | 0 Kommentarer
"solar du mycket i solarium för hur är du så brun?" ;)
rätt kul att nu börjar det äntligen synas & att t.om andra
än jag själv ser hur brun jag är. det är inte bara att jag
har solat solarium utan har ju legat ute & solat också..
har just ätit & så snacka jag med ****! ;) blir nog att
träffa honom senare.han skulle iallafall ringa mig! najjs;)
som sagt så ska jag iallafall hem idag, gud vad skönt att
få sova i min egen säng åhh mysigt;)
*ännu om man inte behövde sova ensam* men vem vet..?
kanske jag inte sover ensam ikväll..eller kanske jag gör det.
det återstår att se..;) jag sover egentligen aldrig ensam för
min hund är så söt att hon sover varje natt bredvid mig..(a)
men nog sover jag ändå istället & hellre med
en snygg kille..;) snygg såklart, för fula killar tar ju såklart
inte jag hem till mig..! bara dom riktiga snyggingarna som har
tillstånd att stå bakom min dörr & plinga på, har mitt nummer
å har tillstånd att ringa mig, å har en chans att t.om komma in
eller få ett svar på doms samtal..;) haha nej nu gick det ju
lite över igen! mamma sover men efter hon vaknar får jag
ta & fråga henne om hon ska köra oss hem..? alltså mig & Tinga!
jag saknar mitt hem seriöst så jätte mycket! så skönt att komma
hem..!när jag är hemma ska jag ta lång lång skön dusch,eftersom
jag betalar ju inte av vatten! ;) kan duscha fast i 5 timmar utan
att det kostar för mig..! lyxigt,va?;) eller ja justja direkt jag
är hemma ska jag ändå städa..! det lyktar säkert skit & allt möjligt
där eftersom det var så länge sen jag var hem sist..! hatar somsagt
när det är stökigt fast alltid orkar man inte städa & då kan min lägenhet
vara hur stökig som helst.. men ifall man ska få sällskap ikväll hem till mig
måste man ju städa lite iallafall ;) men ska börja packa ihop mina
saker nu, har så mycket kläder här & andra saker. . å jag tänker dra hem
direkt när mamma vaknar..! så vi hörs när jag är hemma!
Ha en trevlig fredagkväll alla!








Spara mina uppgifter?