"god" kväll sötisar

POSTADES: 2010-05-06 - 22:52:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejhej!

ännu en tråkig kväll. händer ingenting som är kul & därför får jag alltid så mycket tankar i mitt huvud.
tänker på dig, ja vem annars? jag vill inte tänka.. inte på dig, för det gör så ont i mitt hjärta, att tänka
på en man aldrig nåmer kan/får vara med, jag vet inte ens om jag vill? eller jo jag vet att jag på sätt och vis vill,
men ändå inte! det är som lite svårt att förklara,jag kommer alltid känna kärlek för dig, å tänka på våra bra stunder,men varför ska jag det? för att jag helt enkelt inte kan glömma dig heller..
sa jag nyss, våra bra stunder? alla har väl haft sina bra fast sen när man bråkar mycket & är sura på varandra,
så kan det ju kännas som man endast har dom dåliga..som just du alltid tyckte "men jenna, vi hade inga bra stunder" det hade vi.. och det vet faktiskt du med! fast det är lite svårt alltid att komma ihåg dom bra efter så mycket bråkande! jag hatar att sakna dig, men jag älskar att älska dig! -R- i mitt hjärta föralltid!


jag vill inte vara med vem som helst, jag vill vara med dig.
varför ska livet vara så svårt att man får andra, men inte den man påriktigt vill ha?
du har älskat mig förut, varför inte nåmer? du har ett så stort plats i mitt hjärta,
eller ärligt sagt du äger hela mitt
!
jag skulle aldrig trott att vårat kärlek bara tar slut . .

jag som trodde att jag får föralltid vara din prinsessa & att du aldrig lämnar prinsessan ensam.
I
U     forever & forever!











Spara mina uppgifter?