godnatt sötisar <3

POSTADES: 2010-05-11 - 23:26:43 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godnatt!
nu är jag så himla trött, så jag måste sova!
å fan jag har fått ont i ryggen igen, det hatar jag.
undra om det kan bero på att jag sovit i en skön men ändå inte
så skön soffa nu en vecka, saknar min egna sköna dubbelsäng;(
idag ska jag sova på en mjuk madrass, får se om det hjälper kanske
sover ju nere här hoss mamma,vågar inte gå upp till mitt gamla rum
& sova.. :/ läskigt ju! tyckte aldrig om att sova där då jag bodde här heller,
eller jå då jag sov med honom, då var jag inte rädd, endast då engång när
jag vaknade en morgon när det bara var jag & han hoss oss, på det att
jag kände nånting gå i huvudet på mig,usch! har aldrig blivit så jävla rädd
som då, började automatiskt skrika & slå mig själv i huvudet så att det som
satt fast i mitt hår försvinner, det var seriöst det fulaste jag sett, jag hoppade
ut ur sängen & skriker förfyllt, han hoppar också bort från sängen & skriker
ett tag & sen ger mig en sur min & frågar vad fan håller du på med eller något
liknande.. jag börjar gråta av panik & försöker förklara men han är bara sur
för han tror jag ljuger.. det gjorde jag inte, jag trodde det var något i mitt hår.
jag hämtade iallafall dammsugaren nerifrån & började dammsuga ifall jag hade
hittat det som satt fast i mitt hår, men vi hittade ingenting.. men vad tror ni?
vågade vi sova uppe nåmer efter det? haha knappast! det är inte därför jag
inte vågar sova i mitt gamla rum,utan för jag har alltid ibland hört någon gå
i rummet bredvid där ingen bor ens..det är hemskt, det låter seriöst som någon
skulle gå i rummet, och det är inge kul! å sen brukar det komma en massa
andra konstiga ljud från rummet o sådär, så jag hatar att sova där! hyjja
nu blir jag inte enns rädd fast jag tänker på det å skriver om det, är nog
för trött för det, å jag är seriöst så trött att när jag bara blundar så somnar jag.
skulle bara skriva typ "godnatt hörs imån" så nu har jag skrivit hur mycket
som helst.. ojjdå ;p men.. nu måste jag lägga mig, en viktig dag imorgon
+ att måste orka hejja på finland ikväll, en viktig viktig match har dom imorgon!
så vi hörs sötisarna, GODNATT






Spara mina uppgifter?

Klart de går :)

Du kan ju ha en bild på dig eller ingen bild, hur som helst. Man får själv bestämma hur man vill ha den ;)

Den finns sen när du har fått pengar också ;)

Publicerades den: 2010-05-12 | Klockan: 07:51:57