hej bloggen

POSTADES: 2010-05-02 - 23:59:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag skulle sova redan för länge sen, i know;)
men.. det är så jäkla varmt här så går inte att sova..
hatar att sova när det är FÖR varmt, för då går det bara inte..
då är det skönt när någon är bredvid & håller i..
;)
eller när man myser lite & då blir det varmt men på ett skönt sätt.. hihi
;)
nu är jag trött & svamlar, voivoi! vissa mina läsare som pratar endast finska,
klagar på att jag endast skriver svenska här men inte finska, så jag tror jag måste börja
skriva både svenska & finska här.. haha
;) för att göra alla mina läsare nöjda!
t.om dom som läser nu också änfast dom inte fattar nånting.. haha lite kul, va..?
så jag tror jag börjar med att skriva t.om på finska imorgon, kommer nog inte att skriva finska
varje dag..men iallafall alltid då & då! men gud så sur jag blir när jag inte kan/får sova,
är så trött! å vill sova, måste ändå vakna ganska tidigt imorgon pg.a nya lägenheten som jag skrev om tidigare,
men hur i helvete ska jag kunna somna när jag nästan dör av värmen? hjälp mig!
hemma hoss mig är det mycket skönare att sova, där är det aldrig FÖR varmt utan just perfekt
brukar sova med en liten fönster öppet så det är hur skönt som helst att sova!
har alltid hatat att sova hoss mamma, t.om då jag bodde här själv! usch säger jag!
i miss you boy
;)hade så mysigt med dig! åh, jag vill ha dig nära mig helatiden nu!
du är fan bäst i alla möjliga sätt
;) ingen kan vara lika mysig som dig! åh kom hit ;)

































Spara mina uppgifter?