Hej & God morgon..! :)

POSTADES: 2010-05-25 - 11:20:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har jag vaknat.. för ett tag sen!;)
har ni sovit bra..? det har jag iallafall..
drömde söta drömmar men samt drömmar
som gjorde mig ledsen direkt på morgonen
jag öppnade ögonen..:( höhö! men..
nu ska jag duscha iallafall & göra mig fräsch;)
eller NEJ, först ska jag ut på promenad med
hunden & ta mina morgon "bantningspiller"
och fortfarande så för er som tror att jag "bantar"
nå tro vad ni vill men jag bantar inte, kanske kollar
om dom hjälper..?! och jo kanske vill tappa några
kilo som sagt, men jag bantar inte..! mamma gillade
riktigt inte skorna som jag önskade mig i födelsedags
present, & jag älskar dom! hon kommer nog inte att
beställa dom till mig.. ;( åååhh jag vill ha dom!
liksom finns det något snyggare..? INTE! känns rätt
så tråkigt att fylla 19 imorgon, men ändå najjs på ett sätt ;)
min låtsaspappa börja prata om bilen i lördas..han ba undra
om du skulle då fixa körkort när jag köpte bil åt dig..
men jag tycker inte han ska köpa bil åt mig, jag har inte
förtjänat den..:( men..tomorrow so i'm sweet nineteen ;)
får se vad jag får i present.. hihi;)







Spara mina uppgifter?