hej halå =)

POSTADES: 2010-05-03 - 15:25:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu är jag tillbaks har varit & fixat mina grejjor ;)
kom just tillbaks hem till mami..vad ska hända idag vet jag inte,
men vi får se, ska jag hem har jag ingen aning om, ska jag stanna här vet jag inte heller.
iallafall så har jag blivit faster till en liten princessa idag
Grattis Tomi & Sini!!
Fick höra för ett tag sen, känns ju underbart änfast jag inte är så mkt i kontakt med dom dära..
men iallafall,man får ju hoppas man börjar vara mer i kontakt med dom nu, jag är ju endå faster till prinsessan!
nåmen, jag ska iallafall snart hem till pappa & johanna en sväng & hälsa på min sötaste lillebror =)

han var ju inte hemma ihelg jag var där så, saknar han jätte mycket! :(( min lilla hjärta!
men nu ska jag äta något, lite småtthungrig! ;p å sen ska jag springa till pappa en sväng..
måste ju fa & gratta han också, han har ju blivit farfar för första gången ;)) hihi!

så jag hör nog av mig senare! puss&kram

















Spara mina uppgifter?