HELLÅU ((;

POSTADES: 2010-05-29 - 00:45:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
vad tycks om min nya design?;) jag älskar den iallafall!
så snygg liksom! tack www.jennielenita.blogg.se (kusin)
nu är jag typ helt säker på att jag ska aldrig mer byta design
hihi nejmen är så himla nöjd med den här som jag har nu,så..;)
vad gör alla idag? jag sitter iallafall hemma & väntar på ett samtal
igen..;) lyssnar på musik & snackar med en kompis som just frågade
om jag vill följa med till Helsingfors nästa vecka på måndag eller tisdag
han ska dit & hämta en ny bil så..jag kan ju inte åka bara sådär,måste
fixa hundvakt & allting att jag kan åka..! pengar sa han att behövs inte
där..men egentligen så vad ska jag med pengar & göra..? åker med 2
killar & vi ska bara köra dit & byta bilen å sen åka tillbaks hitåt..skulle
ändå inte hunnit shoppa som hade varit mer än underbart..;) men..
2 killar skulle ju inte orka springa efter & se på när en tjej springer
runt & letar efter bra klädaffärer..! haha där är en sak som jag verkligen
hatar på killar..dom flesta hatar att shoppa eller vara med när vi tjejer
shoppar..! :( därför är det jobbigt att fara på affärer med killar för dom
lessnar så snabbt & håller på stressa helatiden så där tappar man bara
lusten av shoppning direkt..! men blir ju lite bråttåm iallafall om vi åker
på måndag det är redan lördag egentligen..! så måste faktiskt börja fixa
allt imorgon om jag vill med..! men det skulle faktiskt vara hur najjs som
helst..;) speccielt när jag ska flytta dit på ett tag så skulle verkligen vara
perfekt chans att kunna åka med så skulle se lite bättre det hela med
Helsingfors..;) wish me luck so i can go! men nu snackar jag med
han i telefon & han ska komma nu så jag måste ut & möta..!








Spara mina uppgifter?