skitskitskit! ;s REEEEEESFEBER

POSTADES: 2010-05-04 - 00:16:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu är jag suuuuuuuuuuuur !
akta er jag hatar alla just nu... :(
laura ringde mig, å så berättade jag vad jag hade & säga..
så säger hon & låter hut besviken som helst ba "jenna förlåt men det blir inte av.. jag ska till Alanya nu islutet av Maj med min familj så, vi tar & åker till hösten istället" jag försöker låta lite gladare & gör mitt bästa, säger "okej vad synd, helvete,ååh, åkej menmen.. jahaa, sen till slut fick jag sagt typ, åkej men vi åker då osvosv.."
fast jag blev hur sur som helst så kunde jag ju inte va sur på henne, inte hennes fel.. nu ska jag iallafall börja spara pengar, det lovar jag!
;) ska dricka så lite som möjligt & spara alla pengar, försöka shoppa så lite som möjligt!
å försöka spara allt pengar det bara går.. haha frågade nyss om sofia följer med mig
;)
sofia.r, som jag gillar sjukt mycket, vi var mkt bättre kompisar förut, men nu så har vi inte vart med varandra
så mycket på skit länge, så jag saknar henne annars också.. så det skulle ju vara sjukt bra om vi åkte utomlands
jag & hon, skulle få vara med varandra igen & prata om allting & bara ha kul.. :) hon skulle börja kolla hur hon har pengar & sånt där så, vi får ju se om det blir så att jag & hon åker då.. skulle vara riktigt najjs
;)
men nu ska jag fortsätta kolla lite på utomlandsresor, sen sova & drömma om något underbart
varmt land..
;) vadå härliga drömmar...? jag är så sjukt taggad! ingenting får skita sig nu.. seriöst!;)
om resan blir av så är jag typ någon världens lyckligaste..
;)

p,s. orkade inte leta efter bättre bilder nu men..
GODNATT









Spara mina uppgifter?