sommar & sol vi har kort tajt kjol & vi vill ha dig ;)

POSTADES: 2010-05-21 - 12:59:31 | Allmänt | 0 Kommentarer
godmorgon;) har typ just vaknat..
& är på bra humör när det är soligt
& varmt igen,jag ska springa & köpa
glass eller något dricka & sen blir det
& sola som
varje dag nu typ! hihi;)
Har inte hunnit planera in nånting inför
ikväll ännu, eller jå men vi får se om
det blir av eller inte..
;) just nu tänker
jag iallafall på om jag ska ta en promenad
hem till mig snabbt efter syster kommer hem
från skolan..man vet aldrig om det har kommi
nå viktigt eller så om min mobil kanske har kommi,
den måste man ju hämta från posten men iallafall.
tror faktiskt den kommer nästa vecka, but who know's..?
drömde förresten nånting så jävla perfekt inatt..
;)
helt seriöst nånting som kändes så verkligt,om det bara var!
ville typ aldrig vakna från drömmen..! men är glad iallafall
för att den kommer bli sann.. typ redan ikväll kanske..?!
;)
nu ska jag ut & sola iallafall! har det bra & vi hörs :D











Spara mina uppgifter?