tråkigt eller vad?

POSTADES: 2010-05-04 - 22:05:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
fan va sur jag är & irriterad.. folk frågade mig med & dricka idag å så tacka jag nej, var inte det minsta sugen..
så nu är dom & cruisar å dricker å jag degar hemma, dom har varit 2 gånger utanför mig & rökt, å nu håller jag på bli lite smått irriterad. fan har lust & cruisa & dricka ;/ ähh blää! får skylla på mig själv, jag tackade ju nej först!
får väl ta å hitta på något men vad? ingenting å göra på en tisdag, okej folk är ute å dricker men inte alla..
break my window är iallafall helt proppad med folk, dit rymms jag inte iallafall nåmer, daaaaamp!
ska nog börja sova snart å sova bort min surhet :( imorgon ska jag iallafall ut med mina 2 bröder, Timo&Tomi :)
Blir nog umppis iallafall, där är det billigt ju alltid på Onsdagar så ;p nåja, skriver senare!
pusshejs♥






Spara mina uppgifter?