UNDERBAR DAG <3

POSTADES: 2010-05-16 - 20:28:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejhej! jag har haft helt överdrivet rolig & bra dag idag! =)
det var rätt kul & se tingas syskon & tingas mamma..valparna fick leka & springa som små galningar.
var kul & kolla, har kommit hem för ett par timmar sen redan men jag somnade när vi kom, var så himla trött!
sov ju bara några timmar inatt, la mig vid 4 å vaknade 10. men sen så väckte mamma mig när maten var klar,
nu har jag ätit & varit å handlat med mamma en sväng, å hem till mig samtidigt. sveriges match idag så kunde
inte stanna hemma. haha.. menmen, nu kommer det bilder från idag :)

Tinga & Ellu

Min fina lilla Tinga

Mamma,Tinga & Jag.

Min sötis & Jag


Alla valpar
& mamma till valparna. (mamma,tinga,jag till höger)

en till på Tinga, hon kollar efter mig, thihi

nästan alla valpar dära:)









Spara mina uppgifter?