halåhalå :)

POSTADES: 2010-11-23 - 14:21:21 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu är jag nog klar med allting som kan nästan kallas för ett måste idag . . städat först på morgonen, fast det fanns nog inte så mycket att städa men ändå.. ;) som säkert alla så trivs jag mycket bättre i mitt hem om det är snyggt & rent! :D;) sen så har jag tagit morgonpromenad med hunden, som då också är ett måste varje dag. hihi sen kom jag hem till mamma & promenerade till stan & träffade jenni också en snabbis, och fixade lite grejer i stan & var å kollade efter en födelsedagspresent till min älskade pappa som fyller 49 år idag, GRATTIS GRATTIS PAPIII :) ♥hittade dock ingenting, eller jo en fickplunta (heter det så ????? ) nå iallafall men köpte inte den ännu för ska kolla om jag hittar nå bättre istället :) vetinte om han enns behöver en sån? hahahaa. nu ska jag iallafall börja traska hemmåt med hunden, känner för & ta en liten powernap och så vänta att älskling slutar skolan & hör av sig, hoppas han slutar tidigare idag. ni får ha det bäst mina läsare, pusshej!






Spara mina uppgifter?