Halå! :)

POSTADES: 2011-04-03 - 16:41:23 | Allmänt | 1 Kommentarer
Jag är ruskigt glad idag, fick sova bredvid min älskade & på morgonen var de så underbart :) ALLTING.. var så underbart att få vakna bredvid han & vakna till pussar, och han hållande i mig... man kan bara le! ♥ :) jag är så lycklig, älskar mitt liv just nu! när man inte har behövt bråka alls.. sen beställde vi hem pizza & kollade på salkkarit ;) jag har världens finaste pojkvän! ♥ jag är fortfarande mätt fast det är ett par timmar sen jag åt pizza,å åt inte ens hela! men kanske när man gått ner i vikt å ätit bara nyttigt, så nu var det för mycket att äta pizza då ;D och max-mat för nåra dagar sen... när vad de ? :D spelar väl ingen roll man har promenerat bort det redan.. ;) nå iallafall. märkte igår att jag borde beställa ny hårförlängning , mitt börjar bli ganska så slitet! och mitt eget hår ser förjävligt ut med så mycket utväxt, har inte vågat & ska inte våga färga utväxten ännu på ett tag iallafall, ska låta det vila ett tag till :) Nu när mamma också sa igår att ditt hår har växt & ser mycket bättre ut också :) *Wippiee* blev sjukt glad :) har just nu lockat mitt hår, såg bra ut skulle bara fått vara längre med lockar ändå... ;P borde nog beställa 60-65 cm hårförlängning här näst :) det här är 50, och är lite för kort iallafall när man lockar! jag är trött fortfarande fast jag sov så bra med min M! nu ska jag till köket & umgås med mamma & lillasysteri ett tag!


HA EN UNDERBAR SÖNDAG , ALLA LÄSARE :)


jag med blondt & med svart hår!






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Måste bara kommentera. Du passar skitbra i båda!! Helt otroligt bra alltså!

Jag har haft blont 1 gång och tro mig jag passar only i mörkt. Ja, såg ut som gud vette fan ;P haha.

Men du kan ju typ ha vilken hårfärg som helst!! Skit snyggt i båda, än en gång ♥



Kram kram

Publicerades den: 2011-04-04 | Klockan: 07:27:40