Godmorgon, en söndag.. wöööw

POSTADES: 2011-02-06 - 11:15:35 | Allmänt | 3 Kommentarer

Godmorgon!

bli riktigt deprimerad på morgonen när jag vaknade å mina sötnosar sov ännu.. tänkte direkt "det är söndag, ruskigt tråkigt" .. Jonatan ska hem idag, har haft en riktigt rolig helg med Jonatan & älsklingen! :) å så tänkte jag att älskling har skola imorgon, och var hur deppig som heldst.. :( men efter världens bästa morgonmys så blev jag på riktigt bra humör, ♥ tvättdag idag också,eller tvättade jonatans kläder som han hade på sig igår. sen en honeys t-shirt, å mina underkläder! nästan allt annat är tvättat nu.. *äntligen* vilken lättnad! snart ska jag dammsuga, och diska! vill inte att det ska bli stökigt. Jonatan åt lasagne nyss, själv åt jag endast 2 knäckebröd! inte så hungrig, & Ninnis tasse är bättre! vilken lättnad det också.. jag hann redan tänka att det aldrig far bort.. *hihi* nu ska jag iallafall börja städa, så det inte tar hela dagen igen, för vi ska hinna ut & åka pulka! det har vi lovat till Jonatan med älsklingen! vi tänkte baka nånting, men Jonatan ville inte.. *han tycker nog det är tjejer som ska baka, inte killar :D* nå då får vi kanske ta det nästa gång han kommer, å åka pulka nu idag innan han ska hem.. jag kommer sakna honom! han får & måste komma snart igen! jag har världens bästa lillebror, världens bästa hund, & världens bästa pojkvän! 







Spara mina uppgifter?

jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa ❤ http://jennaoberdieck.blogg.se/

Sööt blogg :)

Publicerades den: 2011-02-13 | Klockan: 22:16:02
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Hej ♥

Hur mås det?

Är det dags för en ny design ? ;P

Publicerades den: 2011-03-05 | Klockan: 06:43:41
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Kiitoksia :) Vi mår också bra :)

Jovisst kan jag göra en design till dig :) Det vet du att jag ställer upp på ;D

Jag har ju en del bilder från dig kvar sen dina tidigare designer så jag kan använda dom eller om du vill så kan du skicka några andra :)

Publicerades den: 2011-03-07 | Klockan: 06:30:03