hoss mamma

POSTADES: 2011-02-03 - 11:09:28 | Allmänt | 0 Kommentarer
var & besökte mormor & morfar lite snabbt, dom har ju nämnligen fått vattenskada i doms lägehet så dom har varit tvungna att flytta till en annan lägenhet nu undertiden lägenheten är i fixning.. rätttråkigt ju! morfar med nästan alla möjliga sjukdomar får bo i en möggelhus, FYFAN! och ännu när lägenheterna heter "allergi & astma hus.." helvete så sur jag blev när jag hörde, inte konstigt att morfar mår sämre nör han bor i en lägenhet han ALDRIG skulle få bo i! nu sitter jag & väntar iallafall på att älskling slutar skolan & hör av sig nånting. . vi ska nog se filmen som vi hyrde igår, den var någon kärleksfilm, men jag ville direkt ha den utan att jag kollade något nogrannare, så vi började se på filmen så det första jag sa "vafan,  är det här för 1800-talare" :D är man smart så är man! så får se om man kanske orkar se den idag istället.. igår var vi så trötta också så! bastukväll iallafall today, och bejbie har ju ledigt resten av veckan så kanske det blir & göra något najjs ;) får se! nu ska jag iallafall vila ett tag, mår ruskigt dåligt....






Spara mina uppgifter?