* r.i.p hanna *

POSTADES: 2011-01-31 - 08:23:29 | Allmänt | 0 Kommentarer

hej bloggen! det har hänt helt hemska grejer, min syster, låtsaspappas dotter har dött! hon dog 26.1 och först nu kan jag skriva..så himla svårt att fatta det, vill inte fatta det.. hon kan inte vara borta inte förevigt.. där var inte allt, den 27.1 var vi hoss katja, en syster till mig också...så ringer mammas syster mig helt panik å ville prata med mamma, nu var det morfar som var medvetslös & var på väg till sjukhus! nu mår han bra & som tur är så hände det inge värre..men rädda hann vi alla bli! liksom hur mkt måste man orka på en gång? :( jag mår så dåligt så jag har inga ord.. har mått dåligt annars också nu ett tag & nu mår man så mycket sämre...jag saknar henne helatiden & bara tänker "vi ses snart, det gör vi" fast vi kommer aldrig mera göra det..hon bodde ganska så långt bort, så det är ganska länge sen jag såg henne sist.. det gör ont i mitt hjärta när man inte kunde hjälpa till henne, men alla försökte men hon ville inte ha hjälp! eller hon ville men hon kunde inte ta emot det, hon kunde inte sticka & lämna hennes sambo där.. hon borde gjort det, här hade hon alla..familj,vänner, allting! ♥ jag vet att hon kommer inte tillbaka hur mycket man än vill, men jag vet att jag kommer alltid att sakna henne! mamma har varit tillsammans med Matti så länge jag vart 3 år typ, och Hanna har varit min syster så länge...hon hon var ingen låtsas, vi båda tyckte att vi var som riktiga.. hon lärde mig så mycket saker & vi var så lika på många sätt! hon lärde mig å sminka, alltid klippte mitt hår, alltid gav bra råd med killar å sånt där.. alltid brydde sig om OSS andra fast hon mådde inte bra själv... fyfan nu kan jag inte skriva det här är så svårt :( skriver bättre när jag kan... r.i.p ♥ kommer alltid att älska dig!







Spara mina uppgifter?