lördag

POSTADES: 2011-03-19 - 17:19:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej bloggen!
har börjat min morgon med att mysa med pojkvännen,bara att vi vaknade så sjukt tidigt så nu är jag trött:D;)Bejbie tyckte det var mitt fel att vi vaknade så tidigt men det var faktiskt han som inte lät mig sova längre, å lilla jag kände faktiskt för å sova ett tag till, var helt sjukt trött!:( nå iallafall så sen laga vi lite NYTTIGT frulle & sedan for ut med hundarna på prommis, OCH vet ni vad vi sen gjorde? spelade playstation, nån skoterspel & fotboll! minns inte när jag sist skulle ha spelat, ännu playstation 1. öhhh vadfan?:D Nå det var kul iallafall, bara att jag inte riktigt kunde så bejbie vann mej varje gång då SÅKLAAAAAAAAAAART . . *icke kul*:( men hade vi spelat NHL så hade jag ägit han varje gång, ingen slår mig i nhl;) nu sitter jag hemma hoss mamma iallafall & har sjukt tråkigt, I ♥ BLOGGING! har bara aldrig tid att blogga å så har jag ju ingen EGEN data för tillfället. :( hundarna sover å jag tänkte fara ut med dom! eller lämna Deston här & dra på llååångpromenad med Ninni. Ikväll ska jag & älsklingen nog laga Go mat & se på film kanske, lite vin kanske;) jag har faktiskt lite lust för lite festa också, men får nog bli fast nästa helg! Hoppas! nu ska jag börja gräva i mammas o doms frysar för måste tömma den så dom får köpa in nytt, fråga inte men dom har 3-4 st frysar här hemma så;) Bloggar mer när jag har tid!






Spara mina uppgifter?