22.13

POSTADES: 2011-11-04 - 22:30:24 | Allmänt | 0 Kommentarer
Tjohooo!
Har just kommit hem från Kemi, vi vart & kollade en finsk film med namnet "kotirauha"
den var ganska så bra faktiskt, före det så åt vi ute också :) Just nu gör jag ingenting
har bara lust att sova efter en fin kväll med älsklingen♥ Nåja, ska nog göra det snart
har bara ruskigt ont i magen, Och älsklingen är också sjuk, han tror han hade feber också,
och kändes som han hade halsfluss,sa han! Hoppas inte, halsfluss är så jobbigt! usch...
På bio åt jag popcorn & godis, känner mig så mätt, fast ändå så är jag sugen på nånting
gott ;) tror jag håller på få mens för jag är typ helatiden sugen på godis o annat gott!
Nu ska jag kolla nån film & ladda ner den, så kan jag & älsklingen chilla resten av kvällen
& kolla film, om han inte ska lägga sig efter bastun om han är sjuk också.. :( Igår kollade
vi ju "one missed call" men inte till slut, så kanske man kunde kolla den till slut idag då..
Men får se. Är så trött, så kan hända att jag lägger mig snart istället..






Spara mina uppgifter?