aj aj aj..

POSTADES: 2011-11-01 - 11:50:14 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej bloggen!
jag vaknade just till att älskling skickade sms till mig
har jätte ont i huvudet, aj aj aj säger jag bara.
var tidigare vaken ett tag,på morgonen,vid 7-8..
sen somnade jag tillbaka efter att jag hade ringt rungt & frågat
efter min skinnjacka som jag beställde för snart en månad sedan,
jag betalade direkt jackan, men har beställt fel så dom har inte fått min
beställning, så dom har inte kunnat skicka den! whatthefuck?!?
sen min väska som jag också beställde för snart en månad sen,
fick först idag sms att den har kommit..vadå segt?
Leopardväskan är den som jag beställt redan & ska hämta idag,
& den vita med bild är den jag ska beställa idag..Så snygga båda två♥
Men ska ner & äta nånting nu, börjar bli hungrig.
Ikväll blir det mys & film... :)







Spara mina uppgifter?