En enää koskaan päästäis sua pois en enää koskaan lähtis luotas pois niin heikko oon ilman sua niin koditon mä ilman sua en koskaan päästäis sua pois ♥

POSTADES: 2011-11-03 - 08:38:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon
jag vaknade just till att Bejbie skickade sms till mig.
Känner mig ganska så pigg, fast ändå borde man nog
försöka sova ett tag ännu.. Har ändå ingenting annat heller
att göra, så sova passar alltid när man bara kan & får...;)
Vem skulle inte älska sova?
Igår var jag så så så nära att fara till jetset eller umppari
på € öl ;) så jag bara chillade i sängen, så blev jag skit
trött & nästan somnade helatiden :D
Får se ihelg, eller nästa onsdag då! kanske då man inte är lika trött!
Fast jag känner mig alltid trött typ...haha
speccielt
alltid efter jobbet, men vem gör inte de?
Men älskling somnade tydligen tillbaka, så ska nog själv också
försöka somna om.. Skriver senare igen :)
Pusshej♥ Jag älskar dig M!

Oood desgin ;D Alltid lika snygga! ♥♣♦






Spara mina uppgifter?