godnatt bloggen

POSTADES: 2011-11-08 - 01:58:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
Good night
Jag sitter på msn & snackar med Jenni! har det så tråkigt men känner mig inte det minsta trött.
Nåja, dagen idag var inte den bästa..Allt sög efter jag fick en sms som jag inte ville få..
Klockan 09.30 måste jag vara i stan, och prata med min chef, och klockan närmar sig 2.
Så ingen ide' att sova snart nåmer, annars kommer jag aldrig upp, alltid samma problem om man sover bara några timmar, jaa undra vad man ska hitta på att man håller sig vaken? Inte en blekaste aning...Lyssnar bara på musik & kollar tv, jag hoppas allting blir bra imorgon! jag som just idag sa 'inge mer stress för mig,tack'...
jag trodde fel, för idag har man endast fått stressa en aning mer...Egentligen skulle jag vela sova
så kanske jag mådde bättre sen jag ska & snacka med chefen osv, och att annars också
allt blev bra imorgon! jag vill bara säga förlåt♥ vad mer kan jag säga?

last christmas...♥ med klockan i handen,som jag fick av min älskling.






Spara mina uppgifter?