godnatt

POSTADES: 2011-11-07 - 01:10:43 | Allmänt | 2 Kommentarer
Godnatt bloggen♥

Nu är det säng dags, jag är så trött att jag somnar när som heldst.
Somnade redan när jag & Älskling såg på en film som hette : "Frozen river"
Kan inte riktigt säga om den var bra, inte riktigt min smak men ändå helt ok!
Men nu orkar jag verkligen inte skriva nånmer. Måste lägga mig nu..
Godnatt. Trött efter en mysig kväll med Älsklingen♥

Don't you know you're the one who make me smile,
Don't you know Baby look in to my eyes, Oh can't you see
what i feel you're everything i need.. ♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Nä, och jag börjar känna panik sakta men säkert. Senast i slutet av månaden måste jag ha köpt alla klappar, för sen i december månad ska jag bara ägna mig åt att julbaka och rulla massor av köttbullar ;p haha

Publicerades den: 2011-11-07 | Klockan: 06:52:43
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Jo, jag har redan börjar klicka hem lite från nätet. Det är så enkelt och det mesta finns ju där också ;P Sparar lite tid och stress, tur att det är så enkelt som att bara klicka hem ;D



I år blir det bara till egna barn, inte övriga. Man har inte råd att köpa till alla, det blir fööör mycket.

Publicerades den: 2011-11-07 | Klockan: 14:04:23