Jag ska inte känna stress nåmer, PUNKT SLUT

POSTADES: 2011-11-07 - 14:18:20 | Allmänt | 1 Kommentarer
"Godmorgon" ♥
Jag sitter här & drömmer om julen! Så himla skönt det ska bli & ha hela familjen tillsammans,
& den söta som har sin första jul nu, Benjamin ♥ Han får lära sig äta julmat,öppna julklappar dricka julmust & allting.. så sött :) hihi. Jag blir verkligen alltid så lycklig när jag ser honom, ser honom le & ser att han mår bra.
Han måste må bra när han får så mycket kärlek av alla oss..♥ & som kusin Eemeli, Kusins son Elias & min lillebror Jonatan har när dom var små, älskade mig över allt annat som finns♥ Så verkar tillomed lilla Benjamin göra,Alltid han ser mig ler han, och försöker prata & berätta massor...:) Även om Benjamin alltid är glad! Men t.ex som min kusin Eemeli, när han var liten har jag varit den första han visade sitt leende till ♥ vi har alltid haft så bra relation, sen när hans pappa dog & han brukade vara mycket hoss oss, han var 2 år, så han ville alltid vara där jenna är! han ville sova i mitt rum med mig, han ville äta bredvid mig, han ville göra precis allting med mig..Och kusinens son Elias, han var liten så ville han alltid sitta i min famn, och alltid när jag for hem så började han gråta & jag var tvungen att stanna ett tag för han var så ledsen över att jag skulle fara.. Och så såklart min lilla älskling lillebror Jonatan har alltid älskat mig, vi har också haft en underbar relation från början & kommer ha till slut♥


Nå iallafall så har jag nyss varit & promenerat med hundarna, nu sover dom så nöjda!
Jag håller på fundera om jag ska köpa en 32' eller 42' tv.. hittade en bra sida där det finns massor med billiga saker. Båda tv:n är LG. Jag kollar ju sjukt lite Tv, annars också men man kan ha den för inredningensskull hahahhahaa. Och ja filmer kollar jag ju såklart på. Mina byråer måste hittas, vill ha iallafall en vit & en brun!
Imorgon ska jag & snacka med min chef, nu efter min långa sjukfrånvaro. Får se om han vill enns ha mig tillbaka.. *stress* nej men om jag får sparken pg.a att jag har varit sjuk så det är ju fel! då ska han få höra..
Nu ska jag ner & duscha.. Känner mig sliten & kanske jag piggnar till om jag duschar =)

Ha en bra dag alla läsare...♥







Spara mina uppgifter?

Jonathan ❤

Sjukt snygg är du! ;)

Publicerades den: 2011-11-07 | Klockan: 21:11:22