ojoj..julen närmar sig <3

POSTADES: 2011-11-06 - 17:30:23 | Allmänt | 1 Kommentarer
godkväll bloggen
Här sitter en trött Jenna, jag förstår riktigt inte hur jag kan känna mig såhär trött även om jag sovit så sent idag.
Är nog för att jag mått så dåligt hela dagen, först nu gick det helt över, när jag åt litegrann! spaghetti&köttfärssås med myyyyyycket viitlöök! Nu väntar jag på min Älskling som ska komma & kolla film med mig & chilla ♥
Jag beställde just lite julsaker också från nätet :P söta julgransprydnader...
20st bara 10kr inte alls dyrt....& så fina som dom var! jag väntar på julen så mycket, och speccielt julmat! ♥ kan bara drömma om att få äta massa gott med ljus o allting....så mysigt♥ Nu ska jag ut med hundarna på promenad innan Älskling kommer..
Sen får man chilla resten av kvällen... Pusstjao!


bild på prydnaderna jag beställde...såfina♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

DET var ju verkligen billigt och så snygga de är :) Åhh, julkäk, det skulle vara gotti gott ;P Älskar alla dessa hemgjorda köttbullar, korvar, julskinka, såser och alla de härliga efterätterna ;P åh vad jag också saknat till julen, tur så är den inte långt borta.

Har du börjat med julklapparna än?

Publicerades den: 2011-11-06 | Klockan: 18:28:13