packad ?

POSTADES: 2011-11-18 - 01:57:39 | Allmänt | 0 Kommentarer
Tack Marru för det första...♥
Du ställde upp & for och chaffade, vad skulle jag gjort utan dig?
Hade så tråkigt ensam hemma, så jag ville bara någonstans..
Vi var till stan & cruisade några timmar, det var kul...
Fast jävligt lite folk ute, men det visste man redan , det är en torsdag..
Jag kommer inte kunna sova inatt, är så less på allting! allting känns bara så sjukt meningslöst..
Fast man försöker sitt allt, så går allting åt helvete! vad sska man liksom göra...
ingenting blir bra, vad man än gör & försöker sitt allt. Igår natt var så underbar,
och morgonen & dagen, sen blev allt skit igen... vad gjorde man fel liksom?
Nej men men..... nu ska jag iallafall försöka sova så kanske om ett par timmar
när man vaknar, så är allting bättre? HOPPAS HOPPAS HOPPAS.....






Spara mina uppgifter?